Çin, dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını destekliyor
Gündem
03.05.2025 - 16:25, Güncelleme:
03.05.2025 - 16:25 47 kez okundu.
Çin, dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını destekliyor
Çin Ticaret Bakanlığı, ek gümrük vergisinden olumsuz etkilenen dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını desteklemek için bir dizi etkinlik düzenledi ve dün itibarıyla satış hacmi 16 milyar 760 milyon yuanı buldu.
Çin Ticaret Bakanlığı, ek gümrük vergisinden olumsuz etkilenen dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını desteklemek için bir dizi etkinlik düzenledi ve dün itibarıyla satış hacmi 16 milyar 760 milyon yuanı buldu.
Shanghai, Sichuan ve Jiangsu’nun da aralarında bulunduğu 10 bölgede düzenlenen etkinliklere 2 bin 400’den fazla dış ticaret firması ve 6 bin 500’den fazla alıcı katıldı. Etkinliklerde toplam 16 milyar 760 milyon yuan tutarında satış gerçekleşti.
Çin Ticaret Bakanlığı, ayrıca e-ticaret platformlarına ve büyük perakende şirketlerine, dış ticaret firmalarının iç pazar bağlantılarını güçlendirmelerine yardımcı olmaları yönünde rehberlik yaptı. Bu sayede 15 önemli e-ticaret platformu, 26 binden fazla dış ticaret firmasıyla iletişimi kurdu ve 2 bin 600’den fazla firmanın e-ticaret platformlarına girmesi sağlandı. 9 e-ticaret platformu çevrimiçi özel alanının kurulmasından bu yana gerçekleştirilen satış hacmi 600 milyon yuanı aştı.
Hibya Haber Ajansı
Çin Ticaret Bakanlığı, ek gümrük vergisinden olumsuz etkilenen dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını desteklemek için bir dizi etkinlik düzenledi ve dün itibarıyla satış hacmi 16 milyar 760 milyon yuanı buldu.
Çin Ticaret Bakanlığı, ek gümrük vergisinden olumsuz etkilenen dış ticaret firmalarının iç pazarda satış yapmasını desteklemek için bir dizi etkinlik düzenledi ve dün itibarıyla satış hacmi 16 milyar 760 milyon yuanı buldu.
Shanghai, Sichuan ve Jiangsu’nun da aralarında bulunduğu 10 bölgede düzenlenen etkinliklere 2 bin 400’den fazla dış ticaret firması ve 6 bin 500’den fazla alıcı katıldı. Etkinliklerde toplam 16 milyar 760 milyon yuan tutarında satış gerçekleşti.
Çin Ticaret Bakanlığı, ayrıca e-ticaret platformlarına ve büyük perakende şirketlerine, dış ticaret firmalarının iç pazar bağlantılarını güçlendirmelerine yardımcı olmaları yönünde rehberlik yaptı. Bu sayede 15 önemli e-ticaret platformu, 26 binden fazla dış ticaret firmasıyla iletişimi kurdu ve 2 bin 600’den fazla firmanın e-ticaret platformlarına girmesi sağlandı. 9 e-ticaret platformu çevrimiçi özel alanının kurulmasından bu yana gerçekleştirilen satış hacmi 600 milyon yuanı aştı.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.