Tüm dünyada kalpleri fetheden Yusuf Dikeç Sevgililer Günü’nde GNÇ ile ekranda olacak

Gündem 10.02.2025 - 22:35, Güncelleme: 10.02.2025 - 22:35 565+ kez okundu.
 

Tüm dünyada kalpleri fetheden Yusuf Dikeç Sevgililer Günü’nde GNÇ ile ekranda olacak

Turkcell’in gençler tarafından büyük ilgi gören GNÇ markası, Sevgililer Günü’ne özgü klişelere vurgu yapan yeni reklam kampanyasında “Soğukkanlı Kutlayınız” mesajı veriyor. 2024 Olimpiyatları’nda, duruşu ve başarısıyla tüm dünyada kalpleri fetheden madalyalı atıcımız Yusuf Dikeç başrolde yer alıyor.
Turkcell’in gençler tarafından büyük ilgi gören GNÇ markası, Sevgililer Günü’ne özgü klişelere vurgu yapan yeni reklam kampanyasında “Soğukkanlı Kutlayınız” mesajı veriyor. 2024 Olimpiyatları’nda, duruşu ve başarısıyla tüm dünyada kalpleri fetheden madalyalı atıcımız Yusuf Dikeç başrolde yer alıyor. Turkcell’in gençlere özel markası GNÇ, Sevgililer Günü denince akla gelen klişeleri, eğlenceli bir reklam filmi ile ele alıyor. “Soğukkanlı Kutlayınız” temalı yeni reklam filmi, yapay romantizm yerine samimiyetin altını çiziyor. Olimpiyat madalyalı atıcı Yusuf Dikeç’in başrolde olduğu film, eğlenceli anlatımıyla dikkat çekiyor.  Kampanyaya ilişkin konuşan Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan şunları söyledi: "GNÇ gençlerin ruhunu yansıtan, onların diliyle konuşan bir marka. GNÇ’yi, gençlerin hayatına eğlence katan, samimi ve cesur bir marka olarak konumlandırmaya devam edeceğiz. Bu yıl 14 Şubat Sevgililer Günü filmimizin konseptini “Soğukkanlılıkla Kutlayınız” olarak belirledik ve milli atıcımız Sayın Yusuf Dikeç’le çalıştık. 2024 Olimpiyat Oyunları’ndaki duruşu ve başarısıyla tüm dünyanın dikkatini çeken madalyalı sporcumuz, bu kez gençlerin çok sevdiği GNÇ markası ile ekranlarda olacak. Umuyorum ki, bu soğukkanlılık bütün gençlere iyi gelecek. Kampanyada emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımı tebrik ediyorum.” “Gençlerle bağ kurabildiğim bu projede yer almak çok değerli” Filmin başrolünde yer alan Yusuf Dikeç ise şu açıklamalarda bulundu: “Atıcılık sabır, konsantrasyon ve soğukkanlılık gerektiren bir spor. GNÇ’nin Sevgililer Günü’ne getirdiği bu eğlenceli ve farklı bakış açısıyla benim dünyamın kesişmesi çok güzel oldu. Gençlerin enerjisini hissedebildiğim, onlarla bağ kurabildiğim bu projede yer almak benim için çok değerli. Tüm kampanya ekibine teşekkür ederim”. “Bir gün değil her gün sevdik”  Film klişe Sevgililer Günü görüntüleriyle açılıyor, dış sesin devreye girmesiyle kesiliyor. Kamera birbirinden farklı klişelerin göründüğü televizyon ekranından çıkarak, Yusuf Dikeç’e dönüyor. “Hadi Yusuf Abi” komutuyla başlayan sahnelerde, ünlü atıcımız balonlardan oyuncak ayılara, kalpli çikolatalardan romantik süs eşyalarına kadar Sevgililer Günü’nün vazgeçilmez klişelerini bir bir ortadan kaldırıyor. Film “bir gün değil her gün sevdik” mesajıyla sona eriyor. 21 milyon kez indirilen gençlik uygulaması  GNÇ uygulaması, bugüne kadar 21 milyon kez indirildi ve aylık 3 milyonun üzerinde aktif kullanıcıya sahip. 14 Şubat iletişimi boyunca GNÇ uygulaması içerisinde hediye sinema bileti, Çatlat’tan herkese hediye GB, Sevgililer Günü Özel Oyunu ve pek çok yenilik de kullanıcıları bekliyor. GNÇ, 21 milyondan fazla indirme ve her ay 20 milyona yakın ziyaret sayısıyla gençlerin en çok vakit geçirdiği uygulamalardan biri konumunda. Detaylı bilgi için: GNÇ  Reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=mjH-UsqodYM Backstage video: https://lifeboxtransfer.com/download/27973aa8-f2d8-4361-8439-fb8a377b8d37/tr Künye: Turkcell: Reklamveren Marka Ekibi: Mustafa Alcan, Hande Dikmen, Tuba Erşan  Reklamveren Prodüktör: Hakan Pamukçu, Tuğba Özkan  Reklamveren Medya Ekibi: Dilek Kafalı, Süheyla Güleçyüz Reklamveren Dijital İletişim Ekibi: Taha Güvendi, Damla Tütüncü  Reklamveren Kurumsal İletişim Ekibi: Buket Uluçay Eroğlu, İsmail Sümengen  Reklam Veren Araştırma Ekibi: Başak Daştan, Ergin Küllü  Kreatif Ajans: Reklam Ajansı: Rafineri   CCO: Emre Kaplan   ECD: Can Erdoğan Kreatif Direktör: Cihan Akköse, Ozan Aslan Yaratıcı Grup Başkanı: Haydar Öztürk  Yaratıcı Ekip: Uğurcan Sezen, Serdar Çelik, Aylin Atabay, Fatmanur Küçükkuzucu, Batuhan Erdoğan Ajans Başkan Yardımcısı Müşteri İlişkileri: Ekin Kutevu  Marka Ekibi: Çağla Ishak, Derin Doğru, Kadir Aktaş, Sena Şenay  Ajans Başkan Yardımcısı Strateji: Zühre Erdoğan Stratejik Planlama: Ege Ayakduran, Furkan Özgür  Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Caner Yıldırım, Baran Çetin  Grafik Ekibi: Merve Bozkurt, Ayşin Ors, Ramazan Yurtseven, Didem Ersoy Redaktör: Onat Bahadır   Medya Ajansı: Staff Media:  Ayça Kargıner - CCO Sercan Akdağ - Digital Director Melek Susak - Performance Marketing Manager Nur Dilara Sezgin - Senior Digital Planner Zeynep Okuyucu – Senior Digital Marketing Executive Elif Demirci – Digital Marketing Executive Prodüksiyon Şirketi: DCC Film Yönetmen: Fatih Kızılgök Post Prodüksiyon: IPD Müzik: 25m2   Hibya Haber Ajansı
Turkcell’in gençler tarafından büyük ilgi gören GNÇ markası, Sevgililer Günü’ne özgü klişelere vurgu yapan yeni reklam kampanyasında “Soğukkanlı Kutlayınız” mesajı veriyor. 2024 Olimpiyatları’nda, duruşu ve başarısıyla tüm dünyada kalpleri fetheden madalyalı atıcımız Yusuf Dikeç başrolde yer alıyor.
Turkcell’in gençler tarafından büyük ilgi gören GNÇ markası, Sevgililer Günü’ne özgü klişelere vurgu yapan yeni reklam kampanyasında “Soğukkanlı Kutlayınız” mesajı veriyor. 2024 Olimpiyatları’nda, duruşu ve başarısıyla tüm dünyada kalpleri fetheden madalyalı atıcımız Yusuf Dikeç başrolde yer alıyor. Turkcell’in gençlere özel markası GNÇ, Sevgililer Günü denince akla gelen klişeleri, eğlenceli bir reklam filmi ile ele alıyor. “Soğukkanlı Kutlayınız” temalı yeni reklam filmi, yapay romantizm yerine samimiyetin altını çiziyor. Olimpiyat madalyalı atıcı Yusuf Dikeç’in başrolde olduğu film, eğlenceli anlatımıyla dikkat çekiyor.  Kampanyaya ilişkin konuşan Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan şunları söyledi: "GNÇ gençlerin ruhunu yansıtan, onların diliyle konuşan bir marka. GNÇ’yi, gençlerin hayatına eğlence katan, samimi ve cesur bir marka olarak konumlandırmaya devam edeceğiz. Bu yıl 14 Şubat Sevgililer Günü filmimizin konseptini “Soğukkanlılıkla Kutlayınız” olarak belirledik ve milli atıcımız Sayın Yusuf Dikeç’le çalıştık. 2024 Olimpiyat Oyunları’ndaki duruşu ve başarısıyla tüm dünyanın dikkatini çeken madalyalı sporcumuz, bu kez gençlerin çok sevdiği GNÇ markası ile ekranlarda olacak. Umuyorum ki, bu soğukkanlılık bütün gençlere iyi gelecek. Kampanyada emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımı tebrik ediyorum.” “Gençlerle bağ kurabildiğim bu projede yer almak çok değerli” Filmin başrolünde yer alan Yusuf Dikeç ise şu açıklamalarda bulundu: “Atıcılık sabır, konsantrasyon ve soğukkanlılık gerektiren bir spor. GNÇ’nin Sevgililer Günü’ne getirdiği bu eğlenceli ve farklı bakış açısıyla benim dünyamın kesişmesi çok güzel oldu. Gençlerin enerjisini hissedebildiğim, onlarla bağ kurabildiğim bu projede yer almak benim için çok değerli. Tüm kampanya ekibine teşekkür ederim”. “Bir gün değil her gün sevdik”  Film klişe Sevgililer Günü görüntüleriyle açılıyor, dış sesin devreye girmesiyle kesiliyor. Kamera birbirinden farklı klişelerin göründüğü televizyon ekranından çıkarak, Yusuf Dikeç’e dönüyor. “Hadi Yusuf Abi” komutuyla başlayan sahnelerde, ünlü atıcımız balonlardan oyuncak ayılara, kalpli çikolatalardan romantik süs eşyalarına kadar Sevgililer Günü’nün vazgeçilmez klişelerini bir bir ortadan kaldırıyor. Film “bir gün değil her gün sevdik” mesajıyla sona eriyor. 21 milyon kez indirilen gençlik uygulaması  GNÇ uygulaması, bugüne kadar 21 milyon kez indirildi ve aylık 3 milyonun üzerinde aktif kullanıcıya sahip. 14 Şubat iletişimi boyunca GNÇ uygulaması içerisinde hediye sinema bileti, Çatlat’tan herkese hediye GB, Sevgililer Günü Özel Oyunu ve pek çok yenilik de kullanıcıları bekliyor. GNÇ, 21 milyondan fazla indirme ve her ay 20 milyona yakın ziyaret sayısıyla gençlerin en çok vakit geçirdiği uygulamalardan biri konumunda. Detaylı bilgi için: GNÇ  Reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=mjH-UsqodYM Backstage video: https://lifeboxtransfer.com/download/27973aa8-f2d8-4361-8439-fb8a377b8d37/tr Künye: Turkcell: Reklamveren Marka Ekibi: Mustafa Alcan, Hande Dikmen, Tuba Erşan  Reklamveren Prodüktör: Hakan Pamukçu, Tuğba Özkan  Reklamveren Medya Ekibi: Dilek Kafalı, Süheyla Güleçyüz Reklamveren Dijital İletişim Ekibi: Taha Güvendi, Damla Tütüncü  Reklamveren Kurumsal İletişim Ekibi: Buket Uluçay Eroğlu, İsmail Sümengen  Reklam Veren Araştırma Ekibi: Başak Daştan, Ergin Küllü  Kreatif Ajans: Reklam Ajansı: Rafineri   CCO: Emre Kaplan   ECD: Can Erdoğan Kreatif Direktör: Cihan Akköse, Ozan Aslan Yaratıcı Grup Başkanı: Haydar Öztürk  Yaratıcı Ekip: Uğurcan Sezen, Serdar Çelik, Aylin Atabay, Fatmanur Küçükkuzucu, Batuhan Erdoğan Ajans Başkan Yardımcısı Müşteri İlişkileri: Ekin Kutevu  Marka Ekibi: Çağla Ishak, Derin Doğru, Kadir Aktaş, Sena Şenay  Ajans Başkan Yardımcısı Strateji: Zühre Erdoğan Stratejik Planlama: Ege Ayakduran, Furkan Özgür  Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Caner Yıldırım, Baran Çetin  Grafik Ekibi: Merve Bozkurt, Ayşin Ors, Ramazan Yurtseven, Didem Ersoy Redaktör: Onat Bahadır   Medya Ajansı: Staff Media:  Ayça Kargıner - CCO Sercan Akdağ - Digital Director Melek Susak - Performance Marketing Manager Nur Dilara Sezgin - Senior Digital Planner Zeynep Okuyucu – Senior Digital Marketing Executive Elif Demirci – Digital Marketing Executive Prodüksiyon Şirketi: DCC Film Yönetmen: Fatih Kızılgök Post Prodüksiyon: IPD Müzik: 25m2   Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve worldwideweb.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.