Chery yeni markalarını ve hizmetlerini dünyaya tanıttı
Gündem
01.05.2025 - 10:51, Güncelleme:
01.05.2025 - 10:51 96 kez okundu.
Chery yeni markalarını ve hizmetlerini dünyaya tanıttı
Chery, 97 ülkeden gelen Yetkili Satıcı temsilcileri ve yatırımcılarla bir araya geldiği 2025 Uluslararası İş Konferansı’nı tamamladı. Chery'nin küreselleşme yolculuğundaki kilometre taşlarını sergilediği konferansta, markanın gelecekteki stratejisi kapsamlı bir şekilde gösterildi.
Chery, Çin'in Wuhu kentinde gerçekleştirdiği 2025 Uluslararası İş Konferansı’nı başarıyla tamamladı. Markanın her yıl düzenlediği en önemli etkinlik olan konferans, dünya genelinde 97 ülke ve bölgeden yaklaşık 3 bin Yetkili Satıcı temsilcisi ve yatırımcıyı bir araya getirdi. Konferansta Chery'nin küreselleşme yolculuğundaki kilometre taşları gözden geçirildi ve markanın gelecekteki stratejisi kapsamlı bir şekilde masaya yatırıldı. Teknolojik yeniliklerin sergilendiği, yeni markaların tanıtıldığı ve hizmet sisteminin modernize edildiği etkinlik, Chery'nin marka gücü, ürünleri ve küresel operasyonlarındaki kapsamlı gücünü ortaya koydu, şirketin küresel iş ortağı ağına olan güveni artırdı.
Konferansın hemen başında güçlü marka mirasını ve üstün yönlerini Yetkili Satıcı temsilcilerine aktaran Chery, güçlü küreselleşme stratejisi sayesinde, 480 milyar Yuan marka değeri ve 16 milyonu aşan küresel kullanıcı tabanıyla 2024 yılında Fortune Global 500 listesinde 385. sırada yer aldı.
Chery modelleri, birçok uluslararası pazarda mükemmel performans göstererek, Mısır, Türkiye ve Güney Afrika gibi ülkelerde segmentinde ilk üç marka statüsüne ulaştı. Bu başarılar markayı Çin'in otomotiv endüstrisinde öncü bir güç olarak konumlandırdı ve dünyayı yeni bir ulaşım çağına taşıdı.
Chery, dünya genelinde aile odaklı kullanıcılar için ilk tercih imajını pekiştirmek ve dünyanın lider hibrit teknoloji markası CSH için, güvenlik, güvenilirlik ve yüksek konfor gibi temel ürün değerlerini paylaşmak üzere 2025 İş Konferansı sırasında bir dizi sürükleyici deneyim planladı. TIGGO9 CSH ve ARRIZO8 CSH gibi çok sayıda hibrit model, “Sonsuz Ufuklar, Endişesiz Yolculuklar” adındaki dayanıklılık mücadelesinde üstün uzun mesafe yeteneklerini gözler önüne serdi.
Bu arada, “Sınırsız Yaşam” ve Chery Life gibi etkinlikler, TIGGO ailesinin ve HIMLA serisinin geniş iç mekânı dışında açık hava yaşam tarzına yönelik CSH’nin V2L özelliklerini de göz önüne serdi. En dikkat çekici olay ise, çok sayıda Yetkili Satıcı ortağının TIGGO9 CSH'nin spiral takla testine ve yedi adet TIGGO8 CSH aracın üst üste istiflenmesi gibi sıra dışı gösterilere ilk elden tanıklık etmesiydi.
Konferansta bir konuşma yapan Shaodong Zhu (Chery Uluslararası Başkan Yardımcısı) markanın “Yeni ürünler, yeni ortaklıklar ve yeni pazarlama” sloganıyla dünya genelinde bir milyon satış rakamına ulaşma yolunda küresel ortaklarla el ele ilerleyeceğini vurguladı.
Chery, ürün tarafında ise daha büyük bir pazar payı elde etmek amacıyla TIGGO ve ARRIZO serilerini yeni güç aktarma organları seçenekleri ve gelişmiş modellerle daha da çeşitlendirecek. Marka, yeni büyüme fırsatlarını değerlendirmek üzere pick-up ve MPV gibi gelişmekte olan segmentlere de girecek. Chery, pazar genişlemesinin bir parçası olarak Avrupa, Asya-Pasifik, Afrika ve ötesindeki konumunu güçlendirerek küresel varlığını derinleştirecek ve bölgesel gereksinimlere göre uyarlanmış kapsamlı bir ürün gamı sunacak. Chery bunun dışında pazarlama inovasyonu açısından; yüksek profilli spor sponsorlukları, Key Opinion Consumer (KOC) etkileşimi ve yeni medya canlı yayınları yoluyla markanın etkisini artıracak, marka bilinirliğini, algısını ve değerini küresel olarak artırmak için güçlü bir KOL ekosistemi oluşturacak. Chery'nin küresel genişleme stratejisinin temelini güçlü Yetkili Satıcı ve servis ağı oluşturuyor.
Shaodong Zhu ayrıca, Chery'nin Yetkili Satıcı sistemini daha da optimize edeceğini, hizmet kalitesini artıracağını ve dünya çapındaki tüketicilere birinci sınıf ürün ve hizmetler sunarak pazar etkisini genişleteceğini vurguladı. Chery, bu vizyon doğrultusunda “Her zaman yanınızda” sloganıyla “CHERY FAMILY CARE” adlı küresel hizmet markasını resmen başlattı ve “samimi, aile benzeri hizmet” taahhüdünü somutlaştırdı. Bu girişim, kapsamlı çözümlerle tüm yaşam döngüsü boyunca daha rahat ve profesyonel bir hizmet deneyimi sunuyor.
Marka, beş premium bakım taahhüdü üzerinden profesyonel mükemmelliği de vurguluyor: Ücretsiz rutin kontrol, tamamen şeffaf bakım fiyatlandırması, özel kişisel servis danışmanları, kalite güvencesi için takip çağrı sistemi ve menü tabanlı genişletilmiş garanti seçenekleri. Bu temel unsurlar bir araya gelerek her aşamada endişesiz bir sahip olma deneyimi sağlıyor.
Chery, hizmet becerilerini güçlendirmek üzere 2023 yılında yurtdışı teknisyen eğitim programını başlattı ve 20'nin üzerinde ülkeden 100'ün üzerinde teknik uzmana Çin'de eğitim yoluyla kapsamlı mesleki gelişim sağladı.
Konferansta ayrıca en uzun süreli ortaklık için bir ödül töreni de düzenlendi. Törende, uzun yıllardır birlikte çalıştığı genel distribütörlerin temsilcileri sahne alarak pratik çalışma deneyimlerini paylaştı. Bu ortaklar, Chery'nin “In somewhere, For somewhere” yerelleştirme stratejisini gözler önüne serdi ve markanın sistem geliştirme, kapsamlı servis desteği ve sürdürülebilir ortaklık değeri alanındaki gücünü ortaya koydu.
Konferansın kapanışında konuşan Chery International Başkanı Bay Zhang Guibing ise, bu konferansın sadece Chery'nin marka gelişiminde önemli bir dönüm noktası olmadığını, aynı zamanda daha iyi bir küreselleşme stratejisinin başlangıç noktası olduğunu belirtti.
Chery, gelecekte de “Teknoloji + Ürün + Hizmet” üçlü stratejisini derinleştirecek ve küresel ortaklarla birlikte son derece verimli, iş birliğine dayalı bir ağ geliştirecek. Chery, “Müşteri odaklı” felsefesine olan bağlılığıyla hareket edecek, CSH ile hibrit dönüşüme öncülük edecek, FAMILY CARE ile hizmet kalitesini yeniden tanımlayacak ve marka bilinirliğini artırmak için etkili küresel girişimler uygulayacak. Otomotiv sektörü 2025 yılında hızla dönüşüm geçirirken Chery, Çinli otomotiv markalarının yükselişinde yeni bir sayfa açarak küresel çapta kararlı adımlarla ilerliyor. Bu mutabakat oluşturma zirvesinde, Chery ve küresel Yetkili Satıcı ağının ortak başarısı için kesin bir yol haritası çizildi.
Hibya Haber Ajansı
Chery, 97 ülkeden gelen Yetkili Satıcı temsilcileri ve yatırımcılarla bir araya geldiği 2025 Uluslararası İş Konferansı’nı tamamladı. Chery'nin küreselleşme yolculuğundaki kilometre taşlarını sergilediği konferansta, markanın gelecekteki stratejisi kapsamlı bir şekilde gösterildi.
Chery, Çin'in Wuhu kentinde gerçekleştirdiği 2025 Uluslararası İş Konferansı’nı başarıyla tamamladı. Markanın her yıl düzenlediği en önemli etkinlik olan konferans, dünya genelinde 97 ülke ve bölgeden yaklaşık 3 bin Yetkili Satıcı temsilcisi ve yatırımcıyı bir araya getirdi. Konferansta Chery'nin küreselleşme yolculuğundaki kilometre taşları gözden geçirildi ve markanın gelecekteki stratejisi kapsamlı bir şekilde masaya yatırıldı. Teknolojik yeniliklerin sergilendiği, yeni markaların tanıtıldığı ve hizmet sisteminin modernize edildiği etkinlik, Chery'nin marka gücü, ürünleri ve küresel operasyonlarındaki kapsamlı gücünü ortaya koydu, şirketin küresel iş ortağı ağına olan güveni artırdı.
Konferansın hemen başında güçlü marka mirasını ve üstün yönlerini Yetkili Satıcı temsilcilerine aktaran Chery, güçlü küreselleşme stratejisi sayesinde, 480 milyar Yuan marka değeri ve 16 milyonu aşan küresel kullanıcı tabanıyla 2024 yılında Fortune Global 500 listesinde 385. sırada yer aldı.
Chery modelleri, birçok uluslararası pazarda mükemmel performans göstererek, Mısır, Türkiye ve Güney Afrika gibi ülkelerde segmentinde ilk üç marka statüsüne ulaştı. Bu başarılar markayı Çin'in otomotiv endüstrisinde öncü bir güç olarak konumlandırdı ve dünyayı yeni bir ulaşım çağına taşıdı.
Chery, dünya genelinde aile odaklı kullanıcılar için ilk tercih imajını pekiştirmek ve dünyanın lider hibrit teknoloji markası CSH için, güvenlik, güvenilirlik ve yüksek konfor gibi temel ürün değerlerini paylaşmak üzere 2025 İş Konferansı sırasında bir dizi sürükleyici deneyim planladı. TIGGO9 CSH ve ARRIZO8 CSH gibi çok sayıda hibrit model, “Sonsuz Ufuklar, Endişesiz Yolculuklar” adındaki dayanıklılık mücadelesinde üstün uzun mesafe yeteneklerini gözler önüne serdi.
Bu arada, “Sınırsız Yaşam” ve Chery Life gibi etkinlikler, TIGGO ailesinin ve HIMLA serisinin geniş iç mekânı dışında açık hava yaşam tarzına yönelik CSH’nin V2L özelliklerini de göz önüne serdi. En dikkat çekici olay ise, çok sayıda Yetkili Satıcı ortağının TIGGO9 CSH'nin spiral takla testine ve yedi adet TIGGO8 CSH aracın üst üste istiflenmesi gibi sıra dışı gösterilere ilk elden tanıklık etmesiydi.
Konferansta bir konuşma yapan Shaodong Zhu (Chery Uluslararası Başkan Yardımcısı) markanın “Yeni ürünler, yeni ortaklıklar ve yeni pazarlama” sloganıyla dünya genelinde bir milyon satış rakamına ulaşma yolunda küresel ortaklarla el ele ilerleyeceğini vurguladı.
Chery, ürün tarafında ise daha büyük bir pazar payı elde etmek amacıyla TIGGO ve ARRIZO serilerini yeni güç aktarma organları seçenekleri ve gelişmiş modellerle daha da çeşitlendirecek. Marka, yeni büyüme fırsatlarını değerlendirmek üzere pick-up ve MPV gibi gelişmekte olan segmentlere de girecek. Chery, pazar genişlemesinin bir parçası olarak Avrupa, Asya-Pasifik, Afrika ve ötesindeki konumunu güçlendirerek küresel varlığını derinleştirecek ve bölgesel gereksinimlere göre uyarlanmış kapsamlı bir ürün gamı sunacak. Chery bunun dışında pazarlama inovasyonu açısından; yüksek profilli spor sponsorlukları, Key Opinion Consumer (KOC) etkileşimi ve yeni medya canlı yayınları yoluyla markanın etkisini artıracak, marka bilinirliğini, algısını ve değerini küresel olarak artırmak için güçlü bir KOL ekosistemi oluşturacak. Chery'nin küresel genişleme stratejisinin temelini güçlü Yetkili Satıcı ve servis ağı oluşturuyor.
Shaodong Zhu ayrıca, Chery'nin Yetkili Satıcı sistemini daha da optimize edeceğini, hizmet kalitesini artıracağını ve dünya çapındaki tüketicilere birinci sınıf ürün ve hizmetler sunarak pazar etkisini genişleteceğini vurguladı. Chery, bu vizyon doğrultusunda “Her zaman yanınızda” sloganıyla “CHERY FAMILY CARE” adlı küresel hizmet markasını resmen başlattı ve “samimi, aile benzeri hizmet” taahhüdünü somutlaştırdı. Bu girişim, kapsamlı çözümlerle tüm yaşam döngüsü boyunca daha rahat ve profesyonel bir hizmet deneyimi sunuyor.
Marka, beş premium bakım taahhüdü üzerinden profesyonel mükemmelliği de vurguluyor: Ücretsiz rutin kontrol, tamamen şeffaf bakım fiyatlandırması, özel kişisel servis danışmanları, kalite güvencesi için takip çağrı sistemi ve menü tabanlı genişletilmiş garanti seçenekleri. Bu temel unsurlar bir araya gelerek her aşamada endişesiz bir sahip olma deneyimi sağlıyor.
Chery, hizmet becerilerini güçlendirmek üzere 2023 yılında yurtdışı teknisyen eğitim programını başlattı ve 20'nin üzerinde ülkeden 100'ün üzerinde teknik uzmana Çin'de eğitim yoluyla kapsamlı mesleki gelişim sağladı.
Konferansta ayrıca en uzun süreli ortaklık için bir ödül töreni de düzenlendi. Törende, uzun yıllardır birlikte çalıştığı genel distribütörlerin temsilcileri sahne alarak pratik çalışma deneyimlerini paylaştı. Bu ortaklar, Chery'nin “In somewhere, For somewhere” yerelleştirme stratejisini gözler önüne serdi ve markanın sistem geliştirme, kapsamlı servis desteği ve sürdürülebilir ortaklık değeri alanındaki gücünü ortaya koydu.
Konferansın kapanışında konuşan Chery International Başkanı Bay Zhang Guibing ise, bu konferansın sadece Chery'nin marka gelişiminde önemli bir dönüm noktası olmadığını, aynı zamanda daha iyi bir küreselleşme stratejisinin başlangıç noktası olduğunu belirtti.
Chery, gelecekte de “Teknoloji + Ürün + Hizmet” üçlü stratejisini derinleştirecek ve küresel ortaklarla birlikte son derece verimli, iş birliğine dayalı bir ağ geliştirecek. Chery, “Müşteri odaklı” felsefesine olan bağlılığıyla hareket edecek, CSH ile hibrit dönüşüme öncülük edecek, FAMILY CARE ile hizmet kalitesini yeniden tanımlayacak ve marka bilinirliğini artırmak için etkili küresel girişimler uygulayacak. Otomotiv sektörü 2025 yılında hızla dönüşüm geçirirken Chery, Çinli otomotiv markalarının yükselişinde yeni bir sayfa açarak küresel çapta kararlı adımlarla ilerliyor. Bu mutabakat oluşturma zirvesinde, Chery ve küresel Yetkili Satıcı ağının ortak başarısı için kesin bir yol haritası çizildi.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.