DS Automobiles'in yeni amiral gemisi DS N°8 son çeyrekte Türkiye'de
Gündem
21.06.2025 - 17:05, Güncelleme:
21.06.2025 - 17:05 90 kez okundu.
DS Automobiles'in yeni amiral gemisi DS N°8 son çeyrekte Türkiye'de
Seyahat sanatını yollarla buluşturan DS Automobiles, SUV Coupe tasarım dilini benimseyen yeni yüzde 100 elektrikli amiral gemisi DS N°8’i 2025 yılının son çeyreğinde Türkiye’de yollarla buluşturmaya hazırlanıyor.
DS Automobiles’in, yeni amiral gemisi DS N°8 yılın son çeyreğinde Türkiye’deki DS STORE’lardaki yerini almaya hazırlanıyor. DS N°8, karizmatik tasarımı, aerodinamik hatları, öncü teknolojisi ve birinci sınıf konfor öğeleriyle dikkat çekiyor. DS N°8 modeliyle birlikte DS Automobiles, SUV sınıfındaki otomobillerin tasarımında devrim yaparak, müşterilerinin beklentilerini karşılamayı odağında tutmaya devam ediyor.
DS Automobiles’in yeni premium tasarım dili, başarılı SUV Coupe konseptini şekillendiren temel özelliklere sahipken tamamen yeni bir tasarım yaratmayı başarıyor. Sektörün devrim yaşadığı bir dönemde, DS Automobiles’in ön saflarda yer aldığını ifade eden DS Automobiles CEO’su Xavier Peugeot “Marka, DS N°8 ile Fransız Seyahat Sanatının yönlendirdiği bir ortamda sürdürülebilir ve tavizsiz bir ulaşım sunarak enerji dönüşümünün bir parçası oluyor. DS Automobiles ekibi, bu yeni amiral gemisini sınıfının zirvesine taşıyacak malzeme ve teknolojileri bilinçle, özenle seçti” dedi.
Yeni DS N°8’in ön tasarımı, yüksek teknolojiyi yansıtıyor. DS Automobiles’in imzası niteliğindeki bu ışık tasarımı, ön tamponda dikey LED gündüz farları ile vurgulanıyor. Bu farlar, üst düzey görüş sağlayan DS PIXELVISION 3.0 aydınlatma sistemiyle çevreleniyor. PIXEL LED VISION 3.0 far teknolojisi, yol ve trafik koşullarını anlık olarak algılayarak ışık huzmesini akıllıca ayarlıyor. Böylece hem üst düzey görüş performansı sağlıyor hem de karşıdan gelen araç sürücülerini rahatsız etmeden aydınlatma gerçekleştiriyor. Karanlık koşullarda da DS N°8 güven duygusunu sunmaya devam ediyor.
Diğer taraftan, markanın kimliğini korumak için otomobilin arka kısmında “N°8” ile tamamlanan “DS AUTOMOBILES” yazısı yer alıyor. DS N°8, DS Automobiles modelleri arasında arka aydınlatma grubunda dikey ışık imzasını benimseyen ilk model olarak da öne çıkıyor. Doğrudan DS AERO SPORT LOUNGE'dan ilham alan bu tasarım, DS N°8'i geceleri 100 metreyi aşan mesafeden bile anında tanınabilir kılıyor.
Yeni DS N°8’in oranları SUV Coupe konseptini aşacak şekilde rafine edilirken SUV DNA’sına sadık kalınarak tasarlandı. DS N°8’in akıcı ve güçlü profili, gövdeyle kusursuz şekilde hizalanan kapı tutamakları, hava akışını adeta yönlendiren hatları ve 21 inçe varan etkileyici jantlarıyla dikkat çekiyor. Ayrıca arka kısmında yer alan dikey DS LIGHTBLADE ışık imzası ön yüzle kusursuz bir görsel denge kurarken, DS N°8’in yüksek teknolojiye dayalı karakterini açıkça ortaya koyuyor.
Yeni DS N°8'in iç mekanı, DS Automobiles gösterge panelinin ana hatlarını ortaya koyuyor. Yat tasarımından esinlenen iç mekan tasarımının saflığı, yüksek teknoloji ve uzmanlık seviyesini mükemmel bir şekilde bir araya getiriyor. Muhteşem aydınlatma, “havada asılı durma” etkisi oluşturan orta konsolu vurgulayarak, sürücü ve yolculara huzurlu bir his kazandırıyor. Tüm donanım seçeneklerinde, yüksek kaliteli malzemeler özenle kullanılıyor. DS N°8, biri 10,25 inç HD dijital gösterge paneli olmak üzere iki ekranla donatıldı.
Bu sistem, DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY teknolojisiyle tamamlanıyor: rahatsız etmeden gösterilen hız bilgisi, navigasyon yönlendirmeleri ve rota bilgileri gibi sürüşle ilgili veriler, ön cama yansıtılarak doğrudan sürücünün görüş alanına taşınıyor. 16 inçlik merkezi medya ekranı, gösterge paneli ve DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY gibi kişiselleştirilebilen yapısıyla, kokpit tasarımına estetik ve bütüncül bir uyumla entegre edildi. DS IRIS SYSTEM 2.0 sistemi 16 inçlik büyük dokunmatik merkezi ekranı üzerinden yönetilebilen bu ekran, akıllı telefonlar kadar akıcı ve sezgisel bir deneyim sunuyor.
DS N°8, kabin içinde farklı noktalara akıllıca yerleştirilmiş ergonomik saklama alanlarının yanı sıra, 620 litreye varan bagaj hacmiyle de günlük yaşamı kolaylaştırıyor. Dikdörtgen zemine sahip geniş bagaj alanı, eşyaların pratik ve verimli şekilde yerleştirilmesini mümkün kılıyor. Elektrikli açılışı geniş bir aralıkta ayarlanabilen bagaj kapağı, 185 cm’ye varan asgari yüksekliğiyle, yükleme işlemlerini her kullanıcı için son derece konforlu hale getiriyor. Bagaj alanının 1,16 m'lik derinliği, arka koltuk sırtlıklarını katlamaya gerek bile kalmadan uzun eşyaların taşınmasını mümkün kılıyor. Önden çekişli versiyonlarda Focal ses sistemi tercih edilmediğinde bagaj zemini altında sunulan bir yedek lastik, lastik hasarı olduğunda yolculuğun devam edebilmesini sağlıyor.
DS N°8, 213 bg ve 350 bg güç üreten yeni yüzde 100 elektrikli güç-aktarma organı seçeneklerine sahip. 350 bg güç üreten versiyonda dört tekerlekten çekiş sistemi için iki elektrik motoru yer alıyor. Baz motor seçeneği dışındaki motorlarda, kısa süreli olarak bir güç artışı (boost) özelliği bulunuyor: uzun menzilli dört tekerlekten çekişli versiyon 25 beygirlik artışla 375 bg güce ulaşıyor. Bu sayede DS N°8, üst düzey bir ivmelenme performansı sunuyor. Önden çekişli versiyon, 0’dan 100 km/sa hıza 9,0, saniyede ulaşıyor. DS N°8’in uzun menzilli dört tekerlekten çekişli versiyonu ise aynı hızlanmayı yalnızca 5,4 saniyede gerçekleştiriyor. DS N°8’in azami hızı 190 km/sa ile sınırlandırılmıştır.
DS N°8’de, standart olarak, ön camın üst kısmına yerleştirilmiş bir kameraya bağlı değişken süspansiyon sistemi standart olarak Etoile versiyonunda sunuluyor. Konum sensörleri ve üç ivme ölçerle desteklenen bu sistem, yol yüzeyini birkaç milisaniye içinde analiz ediyor ve bilgileri, her bir tekerleği kontrol eden bir bilgisayara iletiyor. Bu mekanizma, amortisörün alt ve üst odası arasında (ya da tam tersi şekilde, amortisörün sıkıştırılması veya salınması gerektiğine bağlı olarak) yağın geçişini kontrol eden motorlu bir solenoid valfi aktive ediyor. Süspansiyon, yolun engebelerine mükemmel ve gerçek zamanlı bir şekilde uyum sağlayarak DS N°8'e olağanüstü bir yol tutuşu ve konfor kazandırıyor.
Hibya Haber Ajansı
Seyahat sanatını yollarla buluşturan DS Automobiles, SUV Coupe tasarım dilini benimseyen yeni yüzde 100 elektrikli amiral gemisi DS N°8’i 2025 yılının son çeyreğinde Türkiye’de yollarla buluşturmaya hazırlanıyor.
DS Automobiles’in, yeni amiral gemisi DS N°8 yılın son çeyreğinde Türkiye’deki DS STORE’lardaki yerini almaya hazırlanıyor. DS N°8, karizmatik tasarımı, aerodinamik hatları, öncü teknolojisi ve birinci sınıf konfor öğeleriyle dikkat çekiyor. DS N°8 modeliyle birlikte DS Automobiles, SUV sınıfındaki otomobillerin tasarımında devrim yaparak, müşterilerinin beklentilerini karşılamayı odağında tutmaya devam ediyor.
DS Automobiles’in yeni premium tasarım dili, başarılı SUV Coupe konseptini şekillendiren temel özelliklere sahipken tamamen yeni bir tasarım yaratmayı başarıyor. Sektörün devrim yaşadığı bir dönemde, DS Automobiles’in ön saflarda yer aldığını ifade eden DS Automobiles CEO’su Xavier Peugeot “Marka, DS N°8 ile Fransız Seyahat Sanatının yönlendirdiği bir ortamda sürdürülebilir ve tavizsiz bir ulaşım sunarak enerji dönüşümünün bir parçası oluyor. DS Automobiles ekibi, bu yeni amiral gemisini sınıfının zirvesine taşıyacak malzeme ve teknolojileri bilinçle, özenle seçti” dedi.
Yeni DS N°8’in ön tasarımı, yüksek teknolojiyi yansıtıyor. DS Automobiles’in imzası niteliğindeki bu ışık tasarımı, ön tamponda dikey LED gündüz farları ile vurgulanıyor. Bu farlar, üst düzey görüş sağlayan DS PIXELVISION 3.0 aydınlatma sistemiyle çevreleniyor. PIXEL LED VISION 3.0 far teknolojisi, yol ve trafik koşullarını anlık olarak algılayarak ışık huzmesini akıllıca ayarlıyor. Böylece hem üst düzey görüş performansı sağlıyor hem de karşıdan gelen araç sürücülerini rahatsız etmeden aydınlatma gerçekleştiriyor. Karanlık koşullarda da DS N°8 güven duygusunu sunmaya devam ediyor.
Diğer taraftan, markanın kimliğini korumak için otomobilin arka kısmında “N°8” ile tamamlanan “DS AUTOMOBILES” yazısı yer alıyor. DS N°8, DS Automobiles modelleri arasında arka aydınlatma grubunda dikey ışık imzasını benimseyen ilk model olarak da öne çıkıyor. Doğrudan DS AERO SPORT LOUNGE'dan ilham alan bu tasarım, DS N°8'i geceleri 100 metreyi aşan mesafeden bile anında tanınabilir kılıyor.
Yeni DS N°8’in oranları SUV Coupe konseptini aşacak şekilde rafine edilirken SUV DNA’sına sadık kalınarak tasarlandı. DS N°8’in akıcı ve güçlü profili, gövdeyle kusursuz şekilde hizalanan kapı tutamakları, hava akışını adeta yönlendiren hatları ve 21 inçe varan etkileyici jantlarıyla dikkat çekiyor. Ayrıca arka kısmında yer alan dikey DS LIGHTBLADE ışık imzası ön yüzle kusursuz bir görsel denge kurarken, DS N°8’in yüksek teknolojiye dayalı karakterini açıkça ortaya koyuyor.
Yeni DS N°8'in iç mekanı, DS Automobiles gösterge panelinin ana hatlarını ortaya koyuyor. Yat tasarımından esinlenen iç mekan tasarımının saflığı, yüksek teknoloji ve uzmanlık seviyesini mükemmel bir şekilde bir araya getiriyor. Muhteşem aydınlatma, “havada asılı durma” etkisi oluşturan orta konsolu vurgulayarak, sürücü ve yolculara huzurlu bir his kazandırıyor. Tüm donanım seçeneklerinde, yüksek kaliteli malzemeler özenle kullanılıyor. DS N°8, biri 10,25 inç HD dijital gösterge paneli olmak üzere iki ekranla donatıldı.
Bu sistem, DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY teknolojisiyle tamamlanıyor: rahatsız etmeden gösterilen hız bilgisi, navigasyon yönlendirmeleri ve rota bilgileri gibi sürüşle ilgili veriler, ön cama yansıtılarak doğrudan sürücünün görüş alanına taşınıyor. 16 inçlik merkezi medya ekranı, gösterge paneli ve DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY gibi kişiselleştirilebilen yapısıyla, kokpit tasarımına estetik ve bütüncül bir uyumla entegre edildi. DS IRIS SYSTEM 2.0 sistemi 16 inçlik büyük dokunmatik merkezi ekranı üzerinden yönetilebilen bu ekran, akıllı telefonlar kadar akıcı ve sezgisel bir deneyim sunuyor.
DS N°8, kabin içinde farklı noktalara akıllıca yerleştirilmiş ergonomik saklama alanlarının yanı sıra, 620 litreye varan bagaj hacmiyle de günlük yaşamı kolaylaştırıyor. Dikdörtgen zemine sahip geniş bagaj alanı, eşyaların pratik ve verimli şekilde yerleştirilmesini mümkün kılıyor. Elektrikli açılışı geniş bir aralıkta ayarlanabilen bagaj kapağı, 185 cm’ye varan asgari yüksekliğiyle, yükleme işlemlerini her kullanıcı için son derece konforlu hale getiriyor. Bagaj alanının 1,16 m'lik derinliği, arka koltuk sırtlıklarını katlamaya gerek bile kalmadan uzun eşyaların taşınmasını mümkün kılıyor. Önden çekişli versiyonlarda Focal ses sistemi tercih edilmediğinde bagaj zemini altında sunulan bir yedek lastik, lastik hasarı olduğunda yolculuğun devam edebilmesini sağlıyor.
DS N°8, 213 bg ve 350 bg güç üreten yeni yüzde 100 elektrikli güç-aktarma organı seçeneklerine sahip. 350 bg güç üreten versiyonda dört tekerlekten çekiş sistemi için iki elektrik motoru yer alıyor. Baz motor seçeneği dışındaki motorlarda, kısa süreli olarak bir güç artışı (boost) özelliği bulunuyor: uzun menzilli dört tekerlekten çekişli versiyon 25 beygirlik artışla 375 bg güce ulaşıyor. Bu sayede DS N°8, üst düzey bir ivmelenme performansı sunuyor. Önden çekişli versiyon, 0’dan 100 km/sa hıza 9,0, saniyede ulaşıyor. DS N°8’in uzun menzilli dört tekerlekten çekişli versiyonu ise aynı hızlanmayı yalnızca 5,4 saniyede gerçekleştiriyor. DS N°8’in azami hızı 190 km/sa ile sınırlandırılmıştır.
DS N°8’de, standart olarak, ön camın üst kısmına yerleştirilmiş bir kameraya bağlı değişken süspansiyon sistemi standart olarak Etoile versiyonunda sunuluyor. Konum sensörleri ve üç ivme ölçerle desteklenen bu sistem, yol yüzeyini birkaç milisaniye içinde analiz ediyor ve bilgileri, her bir tekerleği kontrol eden bir bilgisayara iletiyor. Bu mekanizma, amortisörün alt ve üst odası arasında (ya da tam tersi şekilde, amortisörün sıkıştırılması veya salınması gerektiğine bağlı olarak) yağın geçişini kontrol eden motorlu bir solenoid valfi aktive ediyor. Süspansiyon, yolun engebelerine mükemmel ve gerçek zamanlı bir şekilde uyum sağlayarak DS N°8'e olağanüstü bir yol tutuşu ve konfor kazandırıyor.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.