Hepsiburada premium kampanyasında kullanıcılar 3 milyonu aşkın ürün satın aldı

Gündem 18.07.2025 - 10:43, Güncelleme: 18.07.2025 - 10:43 44 kez okundu.
 

Hepsiburada premium kampanyasında kullanıcılar 3 milyonu aşkın ürün satın aldı

Hepsiburada, Türkiye’de geliştirilen ve uygulamaya alınan ilk üyelik bazlı sadakat programı olan Hepsiburada Premium’un üçüncü yılına özel kampanyanın sonuçlarını ve kullanıcı verilerini paylaştı. 7-14 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen kampanya kapsamında Premium üyeleri 3 milyonu aşkın ürün satın aldı. Yoğun ilgi gören kampanya, kullanıcıların alışveriş eğilimleri hakkında önemli veriler sundu.
Hepsiburada Premium, üçüncü yılında da kullanıcıların yoğun ilgisiyle büyümeye devam ediyor. Kampanya döneminde öne çıkan ürün kategorileri, şehir bazlı alışveriş haritaları ve trendler, Premium üyelerinin ihtiyaçlarına yönelik alışveriş davranışlarını ortaya koyuyor. Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası olan Hepsiburada, Premium programı aracılığıyla kullanıcı deneyimini sürekli geliştirmeye odaklanıyor. Premium Üyelerinin En Çok Tercih Ettiği Ürünler Hepsiburada Premium üyelerinin alışveriş tercihleri, hem temel ihtiyaçlara hem de yaşam kalitesini artıran ürünlerinden yana oldu. Bu doğrultuda üyelerin en çok alışveriş yaptığı ilk üç kategori sağlık & güzellik, giyim ve temel tüketim oldu. Temel tüketim kategorisinde en çok tercih edilen ürünler arasında içecekler, ıslak mendiller ve sıvı çamaşır deterjanları öne çıkarken; sağlık ve güzellik kategorisinde sporcu besinleri ile saç ve kişisel bakım ürünleri, giyim kategorisinde ise tişört, pijama ve elbiseler ön plana çıktı. 7 ve 8 Temmuz’da Yoğun İlgi Kampanyanın başlamasıyla birlikte Premium üyeler platforma yoğun ilgi gösterdi. 7-8 Temmuz tarihlerinde çocuk kitapları, tişörtler, temel tüketim ürünleri, sporcu besinleri ve şampuanlar en çok ilgi gören ürün grupları arasında yer aldı. Özellikle 18.00-21.00 saatleri arasında alışveriş yoğunluğu zirveye ulaştı. Premium İndirimler Türkiye Genelinde İlgi Gördü Hepsiburada Premium,  İstanbul, Ankara ve İzmir’le sınırlı kalmadı, diğer şehirlerde de yoğun ilgi gördü. Üç büyük şehrin ardından en fazla satış yapan iller Bursa, Gaziantep ve Antalya olarak sıralandı. En çok alışveriş yapan iller ise Mersin, Kocaeli ve Muğla oldu. Bölgesel tercihlere bakıldığında; Mersin’de çay ve kağıt mendil, Kocaeli’nde yüzey temizleme mendili, Muğla’da ise sivrisinek kovucu ve seyahat boy losyon öne çıktı. Premium Üyelerinin En Çok Aradığı Ürünler Kampanya döneminde yapılan aramalar, kullanıcıların ihtiyaç ve ilgi alanlarının çeşitliliğini ortaya koydu. Hepsiburada müşterileri bu dönemde platforma en çok Stanley termos, klima, vantilatör, iPhone 13, Lego, Fissler Vitaquick Black ve Labubu ürünlerini aradı. Hibya Haber Ajansı
Hepsiburada, Türkiye’de geliştirilen ve uygulamaya alınan ilk üyelik bazlı sadakat programı olan Hepsiburada Premium’un üçüncü yılına özel kampanyanın sonuçlarını ve kullanıcı verilerini paylaştı. 7-14 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen kampanya kapsamında Premium üyeleri 3 milyonu aşkın ürün satın aldı. Yoğun ilgi gören kampanya, kullanıcıların alışveriş eğilimleri hakkında önemli veriler sundu.
Hepsiburada Premium, üçüncü yılında da kullanıcıların yoğun ilgisiyle büyümeye devam ediyor. Kampanya döneminde öne çıkan ürün kategorileri, şehir bazlı alışveriş haritaları ve trendler, Premium üyelerinin ihtiyaçlarına yönelik alışveriş davranışlarını ortaya koyuyor. Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası olan Hepsiburada, Premium programı aracılığıyla kullanıcı deneyimini sürekli geliştirmeye odaklanıyor. Premium Üyelerinin En Çok Tercih Ettiği Ürünler Hepsiburada Premium üyelerinin alışveriş tercihleri, hem temel ihtiyaçlara hem de yaşam kalitesini artıran ürünlerinden yana oldu. Bu doğrultuda üyelerin en çok alışveriş yaptığı ilk üç kategori sağlık & güzellik, giyim ve temel tüketim oldu. Temel tüketim kategorisinde en çok tercih edilen ürünler arasında içecekler, ıslak mendiller ve sıvı çamaşır deterjanları öne çıkarken; sağlık ve güzellik kategorisinde sporcu besinleri ile saç ve kişisel bakım ürünleri, giyim kategorisinde ise tişört, pijama ve elbiseler ön plana çıktı. 7 ve 8 Temmuz’da Yoğun İlgi Kampanyanın başlamasıyla birlikte Premium üyeler platforma yoğun ilgi gösterdi. 7-8 Temmuz tarihlerinde çocuk kitapları, tişörtler, temel tüketim ürünleri, sporcu besinleri ve şampuanlar en çok ilgi gören ürün grupları arasında yer aldı. Özellikle 18.00-21.00 saatleri arasında alışveriş yoğunluğu zirveye ulaştı. Premium İndirimler Türkiye Genelinde İlgi Gördü Hepsiburada Premium,  İstanbul, Ankara ve İzmir’le sınırlı kalmadı, diğer şehirlerde de yoğun ilgi gördü. Üç büyük şehrin ardından en fazla satış yapan iller Bursa, Gaziantep ve Antalya olarak sıralandı. En çok alışveriş yapan iller ise Mersin, Kocaeli ve Muğla oldu. Bölgesel tercihlere bakıldığında; Mersin’de çay ve kağıt mendil, Kocaeli’nde yüzey temizleme mendili, Muğla’da ise sivrisinek kovucu ve seyahat boy losyon öne çıktı. Premium Üyelerinin En Çok Aradığı Ürünler Kampanya döneminde yapılan aramalar, kullanıcıların ihtiyaç ve ilgi alanlarının çeşitliliğini ortaya koydu. Hepsiburada müşterileri bu dönemde platforma en çok Stanley termos, klima, vantilatör, iPhone 13, Lego, Fissler Vitaquick Black ve Labubu ürünlerini aradı. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve worldwideweb.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.